Награди за най-добър хотел
Конференции и фирмени събития
Бизнес срещите с шифър за успех!

За едно успешно събитие, Парк и СПА Хотел Марково предлага своите професионално оборудвани и просторни зали за организиране на бизнес срещи, конференции, семинари, тиймбилдинг, обучения и други корпоративни дейности. Комбинацията между уединение, комфорт и перфектна локация прави хотелът предпочитано място за провеждането на такъв тип мероприятия.
Спрямо Вашите изисквания ще Ви предложим най-подходящата за целта зала и с готовност ще съдействаме с варианти за организиране на кафе пауза, обяд или вечеря и конферентно оборудване.

Ние знаем как се организира перфектното мероприятие и от какво имате нужда.

Нашите ключови предимства:
• удобна локация от всички точки на България
• сред природата, но без загуба на връзка с града
• дневна светлина, но и опция за пълно затъмняване
• тераса с гледка към град Пловдив
• проветриви и просторни помещения
• без колони в залите
• индивидуален контрол на температурата
• организатор на събития по време на мероприятието
• конферентна техника (мултимедиен проектор, флипчарт, мобилни и стационарни микрофони и екран за презентации)
• безплатен високоскоростен Wi-Fi

За разлика от други хотели в Пловдив, ние Ви предоставяме накуп всичко онова, което е нужно за едно успешно мероприятие, за да сте сигурни, че сте в добри ръце!

Капацитет на залите

Плъзнете настрани Плъзнете настрани, за да видите цялата таблица.
Зала Етаж Площ Подредба
Класна стая Tеатър П-образно Банкет
Premier 2-ри 100м² 30 60 20
Panorama 2-ри 100м² 30 60 20
Premier + Panorama 2-ри 200м² 90 200 40
Bella Donna партер 200м² 80 200 40 160

За информация и резервации: +359 884 666 696; +359 893 058 047

E-mail: marketing@hotelmarkovo.bg

Референции от корпоративни гости на Парк и СПА Хотел Марково