Конференции и фирмени събития

Бизнес срещите с шифър за успех!

 

Парк и СПА Хотел Марково разполага с четири професионално оборудвани зали за организиране на бизнес срещи, конференции, семинари, тиймбилдинги, обучения и други събития. Изолирани от шума и вибрациите, с възможност да бъдат затъмнени, сред спокойната обстановка на Парка, но и на 2км от града  – може да избирате най-подходящата зала за вашето събитие. Можем да Ви съдействаме с варианти за кафе-пауза, обяд или вечеря, и да изготвим цялостна пакетна цена.

Нашите ключови предимства:

  • сред природата, но без загуба на връзка с града
  • дневна светлина, но и опция за пълно затъмняване
  • breakout тераса с гледка към Пловдив
  • проветриви помещения
  • без колони в залите
  • индивидуален контрол на температурата
  • специалист организатор събития, за да минат съвършенно гладко
  • конферентна техника( мултимедиен проектор, флипчарт, мобилни и стационарни микрофони и мобилни екрани)      
  • безплатна високоскоростна безжична интернет връзка

КАПАЦИТЕТ СПОРЕД ТИПА ПОДРЕЖДАНЕ

Зала Етаж Площ Подредба
Класна стая Tеатър П-образно Банкет Коктейл
Premier 2-ри 100м² 40 70 20 100 70
Panorama 2-ри 100м² 40 70 20 100 70
Premier Panorama 2-ри 200м² 100 200 40 200 240
Bella Donna партер 230м² 100 200 40 160 200
За контакти:от 09:00ч до 18:00ч –на тел: +359 884 666 696

или на marketing@hotelmarkovo.bg,